Föreläsning med UF!

Ikväll var jag och min fina fina pojkvän på en föreläsning om Fi s politik som hölls av den coola Lisa Palm, som är sammankallade för UFs riksorganisation och kandiderar till kommunfullmäktige Stockholms stad och till landstingsfullmäktige, hon var också med och startade upp Unga Feminister. 
Det var sjukt bra och det kändes verkligen som att jag lärde mig saker. Nu har jag fått bättre koll på vad Fi vill och mer fått utförliga resonemang om hur det skulle bli bättre och på vilket sätt saker skulle genomföras m.m. 
Det bästa av allt den här braiga kvällen var att William äntligen övertalades! Min pojkvän är äntligen UFare!! Så glad och stolt och kär. 
Vi köpte oss varsin F!- och UF! pin och gick glada därifrån när det var slut. 
Haft en väldigt fin kväll helt enkelt, förutom att jag är typ dödsförkyld då. 
Godnatt alla fina! Puss och kram! ♥
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: