Yttrandefrihet?

Jag är så jävla arg just nu. Jag är så jävla arg på världen och folk som försvarar rasism och nazism med att de måste få yttra sig rasistiskt för att det är yttrandefrihet i Sverige. Ärligt talat tycker jag att det är nästan lika illa att accpeptera rasmism och nazism på det sättet som att utföra rasism och nazism. 
Jag har ingen jävla skyldighet att stå snällt och tyst och lyssna på rasister som kränker människors rättigheter. Jag tänker aldrig vara snäll och dalta med folk som tycker att vissa människor är parasiter, med folk som misshandlar människor som står upp för mänskliga rättigheter med glasflaskor och knivar på fredliga feministiska och antirasistiska demonstrationer. 
Jag tänker fan aldrig acceptera rasism, nazism och sexism, det är inget val att stå upp för mänskliga rättigheter. 
Det är en jävla skyldighet. 
Det här är allas land, det här är allas Europa och det här är allas jordklot. Ingen ingen ingen har någonsin rätt att säga att en annan människa inte har rätt att leva här. 
Vi är fler och vi tänker aldrig ge upp kampen för mänskliga rättigheter. 
DEN SOM FLYR HAR INGET VAL, INGEN MÄNNISKA ÄR ILLEGAL!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: