Död

När en har legat vaken i sängen två timmar utan att ha lyckats somna även fast en är jätte jätte trött är fan det värsta som finns. Dessutom skola igen imorgon, wake up call from reality. Nu börjar deppen, stressen och pluggandet igen, without any mercy. Så fort jag tänker på skolan får jag lite smått panik inför framtiden, var kommer jag sluta liksom? Om skolpolitiken fortsätter så här kommer jag få ännu mer spel än jag redan har. Ungdomar stressar för fan ihjäl sig. Hate you Jan Björklund och hela jävla alliansen.
Borde ha pluggat mer det här lovet, jag har inte pluggat nånting och jag har matteprov på torsdag som jag faktiskt verkligen behöver plugga inför. Dessutom kommer William över imorgon, jag måste ändå plugga men det kommer inte gå bra för han har fina ögon och det händer att jag tappar koncentrationen lite när jag kollar på honom. På tisdag kommer jag kunna plugga ostört men på onsdag ska jag hämta Marine vilket gör att jag nästan inte har nån tid alls att plugga då. Men jag behöver pengarna om jag ska kunna köpa den där polaroid kameran.
För att sammanfatta det hela: kommer misslyckas totalt på provet.
Hoppas livet går bättre för er andra.
Behöver en kram haha ):

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: