5 april

Önskar att jag hade något bra att skriva om, men det har jag tyvärr inte så det får väl bli ett tråkigt inlägg.
 
Igår åkte jag till William direkt efter praktiken och det var väldigt mysigt. Vi åt pizza och kollade på ungefär fem minuter av Toy Story, efter det somnade jag typ 5 gånger medan William spelade och blev jätte förvirrad varje gång jag vaknade. Det var väldigt konstigt och jag kommer bara ihåg glimtar av hela kvällen haha. När han fixade glass hade jag hunnit somna igen och var helt drogad kändes det som, tog emot skålen halvsovandes och hällde nästan ut det för att jag inte fattade vad jag gjorde haha. Ganska trött för att sammanfatta det hela. 
Är iallafall väldigt glad pga att jag har den finaste pojkvännen i världen. *jättekär*
Saknar min Nova jättemycket också, får äntligen träffa henne på måndag igen *.*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: