Förolämpning mot ditt eget kön

Sluta. Bara sluta. Jag vill aldrig i mitt liv höra någon säga fitta som ett skällsord igen. Det är den saken som gör mig argast av alla. Speciellt om du är av kvinnligt kön. Föstår du inte hur respektlöst och förolämpande det är mot dig själv, din mamma, din syster, dina kompisar?
EN FITTA ÄR INTE NÅGOT DÅLIGT. En fitta är stark som fan och vacker. En fitta kan pressa ur sig en bebis. Kan en kuk det? Nej, så varför är det inte kuk vi skriker efter varandra istället för fitta? Om man råkar klappa till en kuk faller kuk-bäraren ner på marken och skriker. Varför säger vi "you've got some balls" som en komplimang när manliga könsorgan är skit ömtåliga? Fattar på riktigt inte varför samhället tycker att kvinnor är dåliga. 
Vill såklart inte att vi ska börja använda kuk som ett skällsord, och jag tycker heller inte att kukar är dåliga på något sätt haha. Jag tycker helt enkelt att vi borde ha mer respekt för våra egna kön. 
Blev mycket fitta och kuk i det här inlägget men det är väl bättre än att ha så mycket tabu kring det tycker jag, människor som inte tycker som jag behöver inte läsa :)
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: