Världens bästa dag

Idag har varit världens finaste och bästaste dag. Jag blir automatiskt lycklig av alla omringas av feminism, på riktigt. Jag var inne en sväng på Panduro också, awesome affär. Köpte bokstavspärlor så att jag kan göra fina feministarmband hihi. Jätte taggad på att faktiskt börja vara lite mer kreativ, tänkte prova att sy egna kläder och så ska jag göra smycken som jag kanske kan sälja :) Blir fint att ge som present också! 
Efter all denna vackra feminismen åker en hem till den finaste pojkvännen i världen som ger en kärlek så att det räcker och blir över. Jag kan inte sätta ord på hur tacksam jag är över allt i mitt liv. 
Just nu älskar jag livet.
Kyssar och omfamningar från mig ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: