Bra vecka

Den här veckan är jag så sjukt taggad och peppad. I helgen hade vi feministfika hemma hos oss, Gudrun Schyman (!!!!!!!!!) kom och hade ett homeparty i vårat vardagsrum, helt jävla sjukt. Jag tittade ut i hallen och helt plötsligt stod hon bara där och jag som är världens mest efterblivna människa sa förstås inte hej, som en normal person skulle ha gjort. Nä, jag gav ifrån mig nåt pip/skrik liknande ljud och sa: "kan jag få en kraaam???". Väldigt pinsamt men jaja, jag fick iallafall en kram av Gudrun Schyman så jag är väl glad resten av livet nu. 
Efter hon hade föreläst klart signerade hon böcker och jag bad om att få ta kort med henne. Efter kortet var taget kunde jag förstås inte hålla mig utan sa: "du är den bästa människan i världen typ", då skrattade hon och sa: "nämen åh, nu blir jag ju rörd!". And then we lived happily ever after. Haha nä men jag blev väldigt glad och överväldigad av det iallafall. 
 
(ser mobbad ut men bryr mig inte hihihihihi)
 
Den här veckan är så bra så det är sjukt, två vanliga skoldagar, sen nån aktivitetsdag och Valborg och 1 maj som jag ska spendera med fina vänner. På torsdag ska vi gå i Unga Feministers demonstrationståg och det ska bli så jäääääävla kul. Har pysslat ihop ett plakat tillochmed hihi.
 
 
Puss och kram från en glad Maja! ♥
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: