Min sommar

Hej! Nu är jag tillbaka efter en mysig sommar (som inte är slut än). Jag har inte haft tid eller ork att skriva under sommarlovet, dels för att jag knappt har varit hemma och för att jag vill koppla av helt och inte behöva tänka på vad jag ska skriva om och såna saker. Men nu kände jag mig sugen på att skriva så nu börjar jag blogga igen! :)
Jag tänkte börja med att skriva om vad jag har gjort i sommar, det kanske är helt ointressant för en del men jag tycker att det är mysigt att blicka tillbaka och inse vilken mysig semester en har haft!
 
 
 
 
De här bilderna är från Nice i Frankrike, där jag och min storasyster var precis i början av sommarlovet. 
Det var jättemysigt, vacker gammal stad, fina hus och en härlig strand med klart ljusblått vatten. Wish I could go back!
 
 
Några dagar efter att vi kom hem från Nice åkte vi och hämtade den här sötnosen. Otis heter han, nu är han 13 veckor trooor jag, fortfarande min lilla bebis! Innan vi fick honom trodde jag att det skulle kännas fel att skaffa en ny katt så snart efter att Morris dog, men det har bara varit bra. Han har varit som ett litet plåster. 
 
 
Ellen (aka min babe) kom till Stockholm och vi och Kajsa (aka min andra babe) såg The fault in our stars tillsammans, gud så bra den var! Sen shoppade vi och hade det myyyys. 
 
 
Min födelsedag firade jag med familjen på grönan, en tradition som vi har. Efter det åkte jag in till stan och åt födelsedags sushi med den här söten. Sen åt vi jordgubbar och nutella, bästa födelsedagen ever. ♥
 
 
Haha, den här bilden är tagen från Stiftsgården i Rättvik där jag var på världens bästa läger. Jag glömde helt att ta bilder på folk så den här bilden får symbolisera hur roligt jag hade och hur glad jag var. (Syftar på mitt leende)
 
 
Veckan efter stiftis var jag på landet med min fina familj och pojkvän och det var jättemysigt! Varje dag åt jag en skål med yoghurt och hallon och blåbär och det va typ det bästa så det får vara med på bild här! Nu blev jag sugen på det, perf. 
 
 
Sen kom vi hem och jag har bara tagit det lugnt sen dess, har varit med William och igår hade familjen en liten utflykt till Ekerö. Vi åt lunch på urmysiga Rosenhill, badade i blå lagunen och hälsade på vänner. Det gjorde mig helt klart sugen på flytt haha. 
 
Jag längtar ändå lite efter hösten, inte skolan men liksom vardagen. Jag saknar att hämta barnen och leka med dem. Jag saknar att åka till pojkvännen på kyliga fredagseftermiddagar. Jag saknar känslan en har när skolan är slut på fredagen. Fast vill ändå ha sommarlov myyycket längre haha. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: