Huvudvärk och mjuka scones

En vaknar med dunkande huvudvärk, halsont och pollenargi, går till skolan ändå, för att inte få onödig frånvaro. 6 och en halv timme senare sitter en på bussen påväg hem, allt det onda har tredubblats. 
Går inte att beskriva med ord hur trött jag är på allting som har med skolan att göra. Får typ rysningar när jag tänker på den skokartong-formade tegel byggnaden. Vill att det ska bli helg nu, så att jag får träffa min älskling och äntligen få sova. Knappt sovit någonting på hela veckan. 
När en känner så här som jag gör nu är det bra att Kent finns på spotify och att vi har chai te hemma. Skämde bort mig själv med lite nygräddade scones också, för det tycker jag att jag förtjänar idag. 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: